huuu..mengadu domba lah aku dekat blog ni..sebab dekat mana lagi aku nak mengadu domba kalau bukan dekat sini.
ada orang tersayang langsung busy.nak cari kawan tak ada.nak mengadap mak bapak,haram nak pegi.(anak derhakalah katakan).
duit dah habis.orang hutang tak mahu bayar.duit elaun tak masuk masuk lagi.duduk rumah sewa dapat housemate kuat mengata.ada pulak suka menyibuk hal aku.(or maybe aku saja yang malas nak campur hal orang,sampai kena tegur kenapa tak nak keluar bilik.huu..projek akhir tahun xgerak2 lagi.terbengkalai hampir 3 bulan..ada ahli kumpulan fyp pulak harap kualiti ja,xdak kuantiti.
sorang kaki game(aku)
sorang brainless,langsung byk cakap ja idea xbernas langsung
sorang pemalas nak mati,idea xdak,kerja xbuat
sorang lagi dah dua minggu tak datang kelas.attendance memanjang kosong.dah tahap nak kena buang kolej.
aku terasa runsing sangatlah sem ni..macam manalah hidup aku ni..sob3..
nk mengadu dengan allah dah malu lah pulak..dosa menimbun.dengan sapa lah lagi mampu aku nak mengadu..huu..aku bukan nak harap simpati.just,semacam diari awam aku lah pulak dekat blog ni.sesapa yang terbaca post kali ni,ampunkan hamba.kerana hamba hanya insan biasa tak terlepas dari resah gelisah..
p/s:aku kalau dah tensen 3 tahap keluar
1:buat2 xpeduli dekat orang tu
2:maki dalam bahasa orang putih lah
3:langsung jadi bahasa melayu asli,berpuitis2 lagi tu..hahah